Våre ansatte

Over 30 års erfaring innen rekruttering, midlertidig bemanning og konsulent-tjenester

“Rett person på rett plass”

Grethe Borg

Daglig leder/partner

Grethe begynte i bemanningsbransjen i 1987. Hun har jobbet med rekruttering og bemanning av midlertidige og faste stillinger innen følgende: IT, regnskap, finans, økonomi, ingeniørstillinger, HR, administrasjon, innkjøp, logistikk, salg og KAM posisjoner.

I tillegg har hun også jobbet i riggselskap med oppbemanning av rigger i Norge og internasjonalt.

Grethe har erfaring med drift, fra egne selskap og som daglig leder. Hun har jobbet som eiendomsforvalter og teknisk leverandør til nybygg og ombygginger/renovasjoner.

Hun er utdannet er innen personal og organisasjon og har hatt flere stillinger som HR Advisor og KAM for store internasjonale selskap.

Grethe bruker sitt nettverk til søk etter de beste kandidatene. Hun har kreative løsninger, noe kundene setter stor pris på. Hun er sparring partner og leverandør – en vinn, vinn situasjon for begge parter.

I flere stillinger har hun hatt ansvaret for innleie av personell – så hun kjenner andre siden av bordet godt.

tlf: 905 21 929

“Come as you are – leave as a star”

Anne-Beth Håland

Senior Rådgiver

Anne Beth har lang fartstid fra rekrutterings- og bemanningsbransjen. Hun har jobbet mot små og store kunder, tekniske og merkantile stillinger til ulike bransjer i inn- og utland. I tillegg kan hun mye om service, etter mange års erfaring fra reiseliv. Anne Beth er løsningsorientert, opptatt av å se den enkelte kunde og kandidat, og få til en god match.

Anne Beth har erfaring fra andre siden av bordet, da hun i ulike stillinger har vært ansvarlig for innleie og organisering av personell, og hun vet hvor skoen trykker.

Nettverket til Anne Beth er stort og fargerikt, og det holdes godt vedlike. Hun gir aldri opp søk etter de riktige kandidatene, enten det er spesialisten som skal til Asia eller rockestjernen som skal til konserthuset. Ingen rekruttering er for liten og ingen for stor.

tlf: 995 01 120

“No act of kindness, no matter how small, is ever wasted”

Anne Adelheid Haugen

Administrativ rekrutterer

Anne Adelheid er født og oppvokst på Sola, men har også bodd i både Washington State og Texas i USA, og synes derfor det er ekstra kjekt om hun får lov til å skru på sin indre amerikaner i jobbsammenheng. Hun har en allsidig jobberfaring kombinert med en evne til å tenke “outside the box”, noe hun vil dra god nytte av i rollen som administrativ rekrutterer.

Anne Adelheid har BA i samfunn og personalledelse, og har jobbet innen både personal, salg og kundeservice. Hennes bakgrunn består i blant annet rekruttering fra A til Å, kompetanseutvikling, personalkoordinering, oppsøkende salg, samt varierende stillinger innen kundeservice. Dette har gjort at hun har en god evne til å sette seg inn i hvordan det er på den andre siden av bordet og jobber ut fra en god dose empati. Det er først når man skjønner hva den andre parten trenger, at man kan være til hjelp.

Orden og struktur er noe hun setter høyt både privat og i jobbsammenheng, slik at du kan stole på at hun alltid har oversikten, enten det er i et excel-ark eller et nøye organisert post-it system.

tlf: 992 53 263

“Gode folk, som vet å bruke engasjement, mot og omtanke i lag, gir gode resultater.”

Erik Hammer

CEO/styreleder

Erik er CEO i Sirius Group AS, Vega Consultants morselskap, og er utdannet siviløkonom (Cand. Merc.). Han har bakgrunn fra ledende posisjoner i konsulent- og engineering selskap, og har lang erfaring fra flere bransjer knyttet til oljeservice, rederi og industriselskaper – lokalt og internasjonalt. Erik jobber aktivt inn i ulike selskap med daglig drift, og har lang erfaring som gründer av flere selskap. I tillegg har han verv i flere styrer og organisasjoner. 

tlf: 413 35 042